Szabó Kálmán (szerk.): A vállalat kereskedelmi funkciói - A szocialista vállalat 4. (Budapest, 1975)

A szocialista vállalat A VÁLLALAT KERESKEDELMI FUNKCIÓI Ez a kötet negyedik része egy ötkötetes sorozatnak, mely a Marx Károly Közgazdaság­­tudományi Egyetem Jubileumi Ülésszakán elhangzott, „A szo­cialista vállalat” kutatási fő­irány keretébe tartozó előadáso­kat tartalmazza. A kötetbe felvett előadások a vállalat piaci funkcióival, a piacbefolyásolás eszközeivel, módjaival, a piaci stratégia ki­alakításával foglalkoznak. A vállalati rugalmasság nagymér­tékben függvénye a piaci kap­csolatok rendszerének, megala­pozott marketing-stratégia ki­alakításának és megfelelő szín­vonalon való alkalmazásának. Részletes kifejtésre kerülnek a piacképesség belső feltételei, a tudatos kockázatvállalás krité­riumai, az általános konjunk­túra-kutatás kérdései, a válla­lati prognóziskészítés módszer­tani problémái. AKADÉMIAI KIADÓ, BUDAPEST

Next