Foghtűy Krisztina - Szepesházyné Kurimay Ágnes (szerk.): Múzeumpedagógiai tanulmányok III. - ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar Neveléstudományi Intézet Pedagógiatörténeti Tanszék közleményei . / ELTE-PPK Oktatásmódszertani Központ közleményei 1. (Budapest, 2003)

A múzeumpedagógia gyakorlati kérdései

Palotainé Simon Ilona: Fejtsük meg együtt! Összegzés: Véleményem szerint a képességfejlesztés által nam ismertetett komplex módja egy tanévben, különböző témakörökben, két-három alkalommal valósítható meg. Ezzel változatosabbá, érdekesebbé, nyitottabbá tehető mind térben, mind időben az ismeret­­szerzés és a képességfejlesztés. Irodalomjegyzék Alföldy Jenő: Irodalom 5. olvasókönyv az ötödik évfolyam számára. Budapest 2004. Nemzeti Tankönyvkiadó. Antalné Dr. Szabó Ágnes - Dr. Rautz Judit: Magyar nyelv és kommunikáció tankönyv az 5-6. év­folyam számára. Budapest, 2001. Nemzeti Tankönyvkiadó. Artner Tivadar: Az ókor művészete. Budapest, 1979. Móra Ferenc Könyvkiadó. Bakos Ferenc: Idegen szavak és kifejezések szótára. Budapest, 1978. Akadémiai Kiadó. A Magyar Nemzeti Múzeum régészeti kiállításának vezetője. A Kárpát-medence népeinek törté­nete az őskortól a honfoglalásig (kézirat). Budapest, 1980. MNM. 56-81. P. Bánhegyi Ferenc: Hon- és népismeret az 5-6. évfolyam számára. Celldömölk, 2007. Apáczai Ki­adó. Dercsényi Balázs: Budapesti műemlékek. Budapest, 1991. Corvina Kiadó. Erdélyi Gizella: A római kőfaragás és kőszobrászat Magyarországon. Budapest, 1974. Akadé­miai Kiadó. Filla István: Történelem az általános iskola 5. osztálya számára. Budapest, 2002. Korona Kiadó. József Attila Általános Iskola Pedagógiai Programja 2007/2008. Juhász József - Szőke István,­­ O. Nagy Gábor - Kovalovszky Miklós (szerk.): Magyar Értel­mező Kéziszótár. Budapest, 1972. Akadémiai Kiadó. Magyar Nemzeti Múzeum tárlatvezetésein elhangzott információk Történelmi világatlasz. Budapest, 1991. Kartográfiai Vállalat, 17.p. Trencsényi-Waldapfel Imre (szerk.): Római regék és mondák. Budapest, 1965. Móra Ferenc Könyvkiadó. 23-39. p. 282

Next