Pukánszky Béla (szerk.): A neveléstörténet-írás új útjai (Budapest, 2008)

Sáska Géza: A pedagógiai gondolkodás mint a megismerés korlátja. A reformpedagógiai recepciókutatásának módszertani dilemmái

A PEDAGÓGIAI GONDOLKODÁS MINT A MEGISMERÉS KORLÁTJA 157 mányi Albizottságának gondozásában. Budapest, Tankönyvkiadó. (Szerkeszti Jausz Béla, Földes Éva, Simon Gyula közreműködésével Zibolen Endre.) Somogyi József ( 1934): Tehetség és eugenika. A tehetség biológiai, pszichológiai és szocioló­giai vizsgálata. Budapest, Eggenberger-féle Könyvkereskedés. Somogyi József (1934-35): Nevelés és átöröklés. Cselekvés Iskolája, 5-6. sz. Somogyi József (1937): A munkaiskola és a régi iskola. Nevelésügyi Szemle, 1. sz. Standersky Éva (2007): A kommunisták politikai antiszemitizmusa (1945-1957), Századvég, 2. sz., 3-29. Széchy Éva ( 1986): Militarista tendenciák a polgári pedagógiában­­, a béke aktív védelmére ne­velés a szocialista országokban. Pedagógiai Szemle, 4. sz. 366-372. Veres András (2007): Opponensi vélemény. Bókay Antal Poétikai formák és létértelmezések József Attila költészetében című akadémiai doktori értekezéséről. Kézirat. Weinert, F. E. (2001): Concepts of Competence: A conceptual clarification. In Rychen D. S. - Salganik, L. H. (eds.): Definding and selecting key competencies. Gottingen, Germany, Hogrefe & Huber, 45-65.

Next