G. Molnár Péter - Szőke-Milinte Enikő (szerk.): Pedagógiai valóságok (Budapest, 2018)

A pedagógiát mint professziót gyakorlók még erősebb késztetést éreznek arra, hogy a minden­napos valóságtapasztalataikat nemcsak értelmez­zék, hanem formálják is. A pedagógus nem elég­szik meg egy-egy jelenség leírásával, fontosnak tartja annak alakítását is. Ezt az attitűdöt jelení­tik meg a kötet tanulmányai. A legkülönbözőbb nevelési színterek – óvoda, iskola, udvar, játszó­tér, digitális szupersztráda, tanárképző központ – és a legkülönbözőbb pedagógiai problémák képezik a tanulmányok tárgyát. A tudományos vizsgálódás igényével, komplex módon írják le a pedagógiai valóságot, és sajátos pedagógiai szemlélettel és szakmódszertannal igyekeznek a felmerülő kérdésekre érvényes válaszokat adni. Pedagógiai valóságok Szerkesztette: G. Molnár Péter – Szőke-Milinte Enikő Pázmány Péter Katolikus Egyetem Pedagógiai valóságok

Next

/
Oldalképek
Tartalom