[1]
Nagy József:
Iskolaelőkészítés és beiskolázás
Budapest, 1974
[2]
Nagy József:
A kompenzáló beiskolázási modell
Budapest, 1974
[3]
Ligetiné Verebély Anna:
Tanulmányok az esztétikai nevelés témaköréből
Budapest, 1975
[4]
Ferge Zsuzsa:
Az iskolarendszer és az iskolai tudás társadalmi meghatározottsága
Budapest, 1976
[5]
Szebenyi Péterné:
Gimnazisták életideálja
Budapest, 1975
[6]
Csepeli György:
Az oktatásügyi szervezetkutatás lehetőségei
Budapest, 1976
[7]
Sántha Pál:
Az iskola és a művelődési otthon együttműködése
Budapest, 1976
[8]
Inkei Péter:
Célok és stratégiák a köznevelés fejlesztésében
Budapest, 1977
[9]
Gáspár László:
A társadalmi gyakorlat szükségletei és az általános nevelés tartalma
Budapest, 1977
[10]
Mohás Lívia:
Gimnazisták énképe önjellemzéseikben
Budapest, 1978
[11]
Csőregh Éva:
Lakótelepi iskolások. Életmód, szabadidő, nevelés
Budapest, 1978
[12]
Mihály Ottó (szerk.):
Permanens nevelés a szocialista országokban
Budapest, 1979
[13]
Lénárd Ferenc:
A közoktatás fejlesztése és a pszichológia
Budapest, 1979
[14]
Monigl István:
A népgazdasági tervezés és az oktatási rendszer kapcsolata
Budapest, 1979
[15]
Bernáth József - Horváth Márton - Mihály Ottó - Páldi János:
Az önálló tanulás feltételei és lehetőségei. Vizsgálat egy kísérletező gimnáziumban
Budapest, 1981
[16]
Pálvölgyi Lajos:
A modellezés lehetőségeiről a pedagógiában
Budapest, 1981
[17]
Mezei Gyula:
A közoktatás-politika és az iskolai munka gyakorlata
Budapest, 1982
[18]
Angelusz Erzsébet:
Filozófia, antropológia, nevelés
Budapest, 1984
[19]
Benedek András:
Az általános és a szakmai képzés összefüggései
Budapest, 1986
[20]
Forray R. Katalin:
Társadalmunk és középiskolája
Budapest, 1988