Szegedy-Maszák Mihály: Szó, kép, zene. A művészetek összehasonlító vizsgálata (Pozsony, 2007)

Az értelmezés történetisége

in English Translation. Vol. 1. Chicago-Budapest: Atlantis-Centaur- M. Szivárvány-Corvina. Marosi Ernő (1995) Kép és hasonmás: Művészet és valóság a 14-15. századi Magyarországon. Budapest: Akadémiai. Mezei Ottó (1998) A szimbolizmus új értelmezése Csontvárynál. In Sza­badkőműves gondolatok. 3. kiad. Budapest: Belvárosi Könyvkiadó, 156-169. Dr. Vitéz Nagy, Zoltán (1941) Új magyar művészet: Száz év szobrászata és festészete. Budapest: Athenaeum. Nattiez, Jean-Jacques (1983) Tétralogies, Wagner, Boulez, Chéreau: Essai sur l’infidélité. Paris: Christian Bourgois. Nattiez, Jean-Jacques (1992) „Fidelity” to Wagner: Reflections on the Centenary Ring. In Millington, Barry and Steward Spencer (eds.) Wagner in Performance. New York and London: Yale University Press, 75-98. Németh Lajos (1964) Csontváry Kosztka Tivadar. Budapest: Képzőmű­vészeti Alap Kiadóvállalata. Orrey, Leslie (1987) Opera: A Concise History. Revised and updated edition by Rodney Milnes. London: Thames and Hudson. Pap Gábor (1992) A Napút festője: Csontváry Kosztka Tivadar. Debre­cen: Pódium Műhely Egyesület. Parsifal: Die Tempi der Dirigenten-Von Pierre Boulez bis Arturo Tos­canini (2005) Gondrom Festspiel Magazin, 37. Pater, Walter (1986) The Renaissance: Studies in Art and Poetry. Ed. Adam Phillips. Oxford and New York: Oxford University Press. Pavis, Patrice (2003) Előadáselemzés. Ford. Jákfalvi Magdolna. Buda­pest: Balassi. Pertorini Rezső (1997) Csontváry patográfiája. Reprint. Budapest: Aka­démiai. Philip, Robert (2004) Performing Music in the Age of Recording. New Haven and London: Yale University Press. Pound, Ezra (1954) Literary Essays. Ed. T. S. Eliot. London: Faber and Faber. Rab Irén (2005) József Attila németországi recepciója. In Erdős Katalin (szerk.) „ Híres vagy, hogyha ezt akartad...": József Attila recepciója külföldön. Budapest: Balassi Bálint Magyar Kulturális Intézet, 108— 127. Read, Herbert (1959) A Concise History of Modern Painting. London: Thames and Hudson. 152

Next