P. Müller Péter: A szín/tér meghódítása. Színházi tanulmányok - SziTu Színháztudományi Kiskönyvtár (Pécs, 2015)

Bibliográfia

Bibliográfia Harty III, John (ed.): Tom Stoppard: A Casebook. New York and Lon­don, Garland, 1987. Horn, Eva: Partizán, telepes, menekült. A határátlépő politikai antropológiájához (ford. Kurdi Imre). In: Határátlépések. Kul­turális terek reprezentációi (szerk. Csűri Károly, Mihály Csilla, Szabó Judit). Budapest, Gondolat Kiadó, 2009, 53-65. Horváth Györgyi: Miért éppen „kulturális" fordulat?, Jelenkor 57. 3 (2014. március), 331- 339. Hu, Stephen: Tom Stoppard's Stagecraft. New York, Peter Lang, 1989. Hunt, John: „A Thing of Nothing: The Catastrophic Body in Ham­let." Shakespeare Quarterly 39.1 (Spring 1988). Hunter, Jim: Tom Stoppard’s Plays. London, Faber, 1982. Hunter, Jim: About Stoppard: The Playwright and the Work. London, Faber and Faber, 2005. Hurková, Klára: Mirror Images. A Comparison of the Early Plays of Václav Havel and Tom Stoppard with Special Reference to their Political Aspects. Frankfurt/M, Peter Lang, 2000. Imre Zoltán - Ring Orsolya (szerk.): Szigorúan bizalmas. Dokumen­tumok a Nemzeti Színház Kádár-kori történetéhez. Budapest, Ráció, 2010. Imre Zoltán: A színház színpadra állításai. Budapest, Ráció Kiadó, 2009. Imre Zoltán: A nemzet színpadra állításai: a magyar nemzetiszínház­­elképzelés változásának főbb momentumai 1837-től napjainkig. Budapest, Ráció Kiadó, 2013. Jákfalvi Magdolna (szerk.): A 20. századi magyar színháztörténeti ká­non alakulása. Budapest, Balassi Kiadó - SZFE, 2011. Jenkins, Anthony: The Theatre of Tom Stoppard. Cambridge, Camb­ridge University Press, 1987. József Attila Összes Művei III. Budapest, Akadémiai, 1958. Kyblowska-Lawniczak, Ewa: The Visual Seen and Unseen. Insights into Tom Stoppard's Art. Wroclaw, Wydawn, 2004. Keegan, John: The Face of Battle. London, Cape, 1976. Kelly, Katherine E.: Tom Stoppard and the Craft of Comedy: Medium and Genre at Play. Ann Arbor, The University of Michigan Press, 1991. 211

Next