Agárdi Péter: József Attila, a közös ihlet. Egy irodalmi centenárium tükre és anatómiája - Critica (Budapest, 2010)

Jegyzetek

75 wwwelle.hu/avard.php?book=41 Letöltés: 2008. július 17. 76 http://www.szegedlive.hu/idezetek/jozsef_attila_384.php Letöl­tés: 2008. július 19. 77 wwwszerelmes_idezetek/hu/jozsefattila Letöltés: 2008. július 19. 78 http://szovicc.blog.hu Letöltés: 2008. július 19. 79 Veres: A József Attila Társaság tevékenysége... 55. 80 http://www.tanszertar.hu/eken/2006_0 l/gk_0601 .htm 81 Árpás Károly. Középiskolás fokon. Tiszatáj, 2005. 4. sz. 151-153. 82 Lami Pál: József Attila tanítása. Tiszatáj, 2005. 4. sz. 154-156. 83 Lőcsei Péter: Lehet-e? József Attila a középiskolában. Tiszatáj, 2005. 4. sz. 147-150. 84 Kappanyos: József Attila. 160-165. 85Terjéki Ildikó: Egy évfordulóra. Népszabadság, 2005. április 11. 15. 86 Kácsor Zsolt: Hol a lélek? Népszabadság, 2005. április 9. Hét­vége, 9. 87 Lásd erről Grüll Tibor: Új irodalomtankönyv-család születő­ben. Élet és Irodalom, 2008. október 22. 26. 88 Sárközy Péter: Kultusz vagy manipuláció? A József Attila-kul­­tusz a mai magyar irodalomoktatásban. Hitel, 2002. 9. sz. 107-114. 89 Lásd erről Vásárhelyi: Csalóka emlékezet. Vásárhelyi: Törté­nelmi jobbra át. 13. 90 Sárközy: Kultusz vagy manipulációi 107-114. 91 Terjéki: Egy évfordulóra. 15. 91 Arató László: Manipulált minikontextusok avagy milyen szö­­veg(világ) is van a magyarórán? In: Lóránd Zsófia - Scheibner Tamás -Vaderna Gábor-VÁRi György (szerk.): Laikus olvasóki A nem pro­fesszionális olvasás értelmezési lehetőségei. Budapest, L'Harmattan, 2006, 116-123. Arató László egyébként több verselemzésében (leg­alábbis kísérleti) példát nyújt arra, miként lehet s érdemes ebben a kulturális kontextusban József Attila-verset elemezni, értelmezni. Egyetlen hivatkozás Arató László: József Attila: Munkások - Miért és hogyan kellene tanítani? Iskolakultúra, 2009. 3-4. sz. 152-159. 268

Next